LET OP, In De Combinatie van 26-04-2018 staat dat er een vrijmarkt wordt georganiseerd, dit is niet het geval! Voor het juiste programma, zie onze advertentie op pagina 20!

Ochtendprogramma: Kinderspelen

Dit jaar organiseert de Oranjevereniging kinderspelen voor alle kinderen in de basisschoolleeftijd. Kom ook en neem je vriendjes en vriendinnetjes gezellig mee! Ouders zijn natuurlijk welkom om mee te lopen.

• Tijd: 10.00-12.00 uur
  • Locatie: Trapveldje, tegenover het visclubgebouw (Vlasstraat).
  • Toegang: Gratis op vertoon van de lidmaatschapskaart; voor niet-leden geldt een entreeprijs van € 2,50 p.p.

Middagprogramma: Toertocht

Tussen 13.00 en 13.30 uur kunt u zich inschrijven voor de toertocht bij het visclubgebouw aan de Vlasstraat. Deze tocht brengt u - zoals velen die eerder hebben meegereden kunnen bevestigen - langs vele mooie dorpen en gebieden. Uiterlijk om 17.30 uur moeten de deelnameformulieren ingeleverd zijn om mee te dingen naar de eerste prijs (één deelnameformulier per auto).

• Aanvang: Tussen 13.00 uur - 13.30 uur
  • Locatie: Inschrijvingen in het visclubgebouw (Vlasstraat)
  • Toegang: Gratis op vertoon van de lidmaatschapskaart; voor niet-leden geldt een entreeprijs van € 5,00 per auto (chauffeur + bijrijder), extra passagiers € 2,50 p.p.

Avondprogramma: Oranjeborrel & prijsuitreiking

Aansluitend aan de toertocht is een ieder vanaf 17.30 uur weer van harte uitgenodigd om een glaasje oranjebitter te komen drinken met wat hapjes in het visclubgebouw aan de Vlasstraat. Ook leden van de Oranjevereniging die niet aan de toertocht hebben deelgenomen zijn op dit tijdstip van

harte welkom in het visclubgebouw! Rond de klok van 19.00 uur zal daar ook de prijsuitreiking van de toertocht plaatsvinden.

• Aanvang: 17.30 uur
  • Locatie: Visclubgebouw (Vlasstraat)
  • Toegang: Gratis

Uitslag 2018